Próbáltál már ANYAKÉNT

érték- (és pénz!) teremtő, alkotó munkát végezni?
ÁLMOKat nem feladni, CÉLOKat megvalósítani?
Óhhh, jöjj, Gazdag, Szabad, Kreatív Élet!
De hogyan, a retkesfülű kismanóba..., ennyi gyerek mellett?!!!

2014. május 4., vasárnap

Végkiárusítok!

Lassan lejár a "Szoptass ügyesen!" c. szoptatós könyvem mandátuma, aminek megírásáról, és kiadásának fordulatos történetéről ezekben a bejegyzésekben olvashattatok. Na, nem fog eltűnni teljesen, inkább csak átalakul. Része lesz egy nagyobb egésznek, egy három részes sorozatnak, ami remélhetőleg belátható időn belül elkészül. (Erről a projektről bővebben a következő bekezdésben:))

Most mindenesetre a még megmaradt (kb. 200) példányt szeretném mihamarabb eladni. Az Alexandrában és a Bookline-on elfogyott (és nem is kérnek többet...:)) a Lírában még kapható. Az az igazság, hogy a szoptassugyesen.hu-n történő vásárlások is eléggé lelassultak, ami nem csoda, hiszen a kezdeti intenzív marketingem ez ügyben már jó ideje szó szerint a nullára csökkent. Se linképítés, se hirdetés, se PR... Néhány háttérbe szorult felhívás árválkodik csak régebbi tevékenységem mementójaként különböző startlapokon, családos portálokon.

Hogy mikor lesz időm kicsit felpörgetni a fogyást, azt az idei "körülmények" (kétéves ikrek,Vendégházprojekt) miatt megjósolni sem merem. Mindenesetre az első lépést úgy éreztem, haladéktalanul meg kell tennem, miután felhívott egy potenciális vevő, hogy merjen-e rendelni, mert nem tudja eldönteni, hogy él-e ez az oldal, vagy nem....
Na, igen, a pár éves statikus honlap mára totál elavulttá vált. Ezért eldöntöttem:

"Gyorsan összedobok" egy vadiúj, tetszetős honlapot!

Nagy buzgalommal nekiláttam hát a megújulásnak. Bevallom, úgy indultam neki, hogy nem szeretnék sokat tökörészni az oldallal. Elsőként színben harmonizáló wordpress sablont kerestem. A ForLady nevű megtetszett. Megfelel a "mai igényeknek": Van sliderje, variálható oldalbeállítások, almenü lehetőség, stb.

Telepítem a wordpresst egy alkönyvtárba, ott készre csinálok mindent. A tartalmakat csak át kell másolni, pár slidert megszerkeszteni... Új űrlap, és kész. A honlap költöztetését pedig D. Bikfalvi Monira bízom, nehogy gubanc legyen.

Ahogy Móricka elképzeli (már megint)...

Na, már a telepítéskor, ami elvileg két perc, elkezdődtek a problémák. Az istenekért nem sikerült elérnem, hogy a vezérlőpult magyar nyelvű  legyen. Sebaj, ezzel nem vacakolok tovább, hiszen tudok angolul. Aztán két napig bénáztam a menükkel, mert mindig megjelentek benne az új oldalak, mire rátaláltam arra a pipára, amit ki kell vennem :).
A feszültségemet a slider képeinek megszerkesztésével vezettem le. Szerintem igazán szépek lettek, bár talán kicsit zsúfoltak annak, aki először látja.

Mivel én ppt-ben készítem a képeket még mindig (röhögni nem ér!!!) Megint csak Öcsém segített a megfelelő formátumba varázslással. Büszkén be is linkelném őt, ha üzletszerűen végezné kreatív tevékenységét, de fizikazseninek indult közgazdászként egyelőre(?) csak hobbi szinten alkot (fest, photoshoppol, vektorizál) nagyszerűket.

Ilyenek lettek:
Neked szól!
 
A szerző

Megrendelés
 
Nekik sikerült

Készülj fel! - Ingyenes letölthető


Élvezettel újrafogalmaztam (háromszor) a "Rólam" részt, és a kezdőoldalt (ötször), de azzal még mindig nem vagyok elégedett.
Sajnos a sablon betűtípusával is gondjaim vannak. Most (a kódban turkászva!) beállítottam egy másikat, de a kiemeléseknél valamiért nem akarja...

Már csak a lényeg: a megrendelő űrlap van vissza. (Ja, meg az ingyenes csali a Jobb tudni, mint megijedni :) űrlapja) A Mailchimppel feladtam a próbálkozást, mert nem lehet kiiktatni a dupla visszaigazolást, és magát az űrlapot sem sikerült normálisan beillesztenem. Listamesternél kötöttem ki újra (A Kaposvárimamin is ezt használom úgyis). De itt is probléma támadt.  Egy dolog, hogy nem tudom túl szépre csinálni, a nagyobb baj viszont az, hogy valamiért kitöltés nélkül is továbbenged, bár a kötelező mezők "kipirulnak". Írtam a Listamester fejlesztőjének, de ő sem tudott segíteni. Egy informatikus barátunknak van tippje, de még nm volt érkezésem kipróbálni...

Ugyanis megint besűrűsödtek a dolgok...Ezért is írom újra a blogot. Na, meg így leírva jóval könnyebb eligazodni a magam teremtette káoszban :)


Szeretettel:

 

(Ha még nem tetted, iratkozz fel a blogértesítőmre, hogy azonnal értesíthesselek a legújabb bejegyzésemről! kattints ide!)http://blogspot.us1.list-manage.com/subscribe?u=81a6319a46de16538b36cd0f4&id=77e04d1bfb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése