Próbáltál már ANYAKÉNT

érték- (és pénz!) teremtő, alkotó munkát végezni?
ÁLMOKat nem feladni, CÉLOKat megvalósítani?
Óhhh, jöjj, Gazdag, Szabad, Kreatív Élet!
De hogyan, a retkesfülű kismanóba..., ennyi gyerek mellett?!!!

2010. január 3., vasárnap

Boldog Új Évet!

Szeretettel köszöntök minden új olvasót az újesztendő küszöbén!
Örülök a szép számú feliratkozónak! Ígérem, lesz bőven olvasnivaló - amint kiheverem a karácsony - szilveszter (50 fős vendégsereg nálunk...) -  újévi malacsütés (kemencében, 60 főnek, nem nálunk... ) kellemes fáradságait.
Persze azért nem tétlenkedtem. Életemben először én is újévi fogadalmakat tettem. Az ide vonatkozókat el is árulom majd. Ez nekem motiváló, hiszen a nyilvánosság előtt mégsem maradhatok szégyenben. :)

Aztán alaposan rendet tettem. A lakásban is, a fejemben is, a "papírok" között is. Ez nélkülözhetetlen a nagy tervek megvalósításához, sőt a tervezéshez magához. Mert a boldoguláshoz bizony tervek is kellenek. Nem csak napi szintű, hanem heti, havi, sőt éves. Erről is lesz szó nemsokára. Addig is íme a kérdés, amire biztosan kíváncsi vagy:

Ki nyerte a mézeskalendáriumot?
Kisorsoltam - természetesen egy kalapból, ahogy illik! A szerencsés nyertes: Hilda! Gratulálok!
A részleteket e-mailben küldöm!

A többiek se búsuljanak! :) Érzem, hogy ez az év sok izgalmas, szép dolgot tartogat számunkra... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése